Όροι Χρήσης

Γενικοί Όροι και Προϋποθέσεις του Ηλεκτρονικού Καταστήματος

 

§1 Εύρος εφαρμογής

Οι παρόντες Όροι και Προϋποθέσεις εφαρμόζονται στα πωλούμενα αγαθά από τη «Electroinvest Α.Ε.» από το ηλεκτρονικό της κατάστημα meidanis.gr.

§2 Στοιχεία πωλητή

Ο πωλητής του καταναλωτή είναι η Εταιρεία :

«ELECTROINVEST A.E.  Εμπόριo Ηλεκτρολογικού Υλικού» και με δ.τ. «Μεϊδάνης», που εδρεύει στο Μοσχάτο Θεσσαλονίκης 111, Τ.Κ. 18346, ΑρΜ.Α.Ε: 7395/01ΝΤ/Β/86/256

§3 Κατάρτιση της πώλησης

(1)Μόλις πατηθεί το κομβίο «Ολοκλήρωση Αγορών», ο πελάτης απευθύνει πρόταση για αγορά των αγαθών που βρίσκονται στο καλάθι του και απαιτείται να συμφωνήσει και να αποδεχτεί την εφαρμογή των παρόντων Γενικών Όρων και Προϋποθέσεων Αγορών.

(2)Στην περίπτωση τηλεφωνικών παραγγελιών, κατά των οποίων δηλαδή ο πελάτης ο ίδιος τηλεφωνεί στη γραμμή επικοινωνίας πελατών (210 4834050-1 (αστική χρέωση)) της "Electroinvest A.E." προκειμένου να θέσει την παραγγελία του τηλεφωνικά.

(3)Η επιβεβαίωση της λήψης της παραγγελίας, η οποία στέλνεται αυτόματα αμέσως μετά την υποβολή της παραγγελίας, πιστοποιεί ότι η παραγγελία του πελάτη έχει παραληφθεί από τη Electroinvest A.E. Ωστόσο, δεν συνιστά αποδοχή της πρότασης για αγορά του πελάτη.

(4)Η αποδοχή της παραγγελίας θα συντελείται μόνο κατόπιν της δήλωσης αποδοχής της πρότασης, από τη Electroinvest A.E., η οποία θα αποστέλλεται με ξεχωριστό ηλεκτρονικό μήνυμα επιβεβαίωσης παραγγελίας και επιβεβαίωσης αποστολής ή επιβεβαίωσης ετοιμότητας προς παραλαβή από το κατάστημα.

§4 Διαθεσιμότητα αγαθών

(1)Εάν τα προϊόντα που παραγγέλλονται δεν είναι διαθέσιμα κατά τον χρόνο της παραγγελίας και της επεξεργασίας της, η Electroinvest A.E. επιφυλάσσεται να μην αποδεχτεί τη συγκεκριμένη παραγγελία και, κατά συνέπεια να μην καταρτίζεται η πώληση. Ο πελάτης θα ενημερώνεται σχετικά. Τυχόν εκκινηθείσες προς εκτέλεση ή εκτελεσθείσες πληρωμές θα ακυρώνονται. Τυχόν καταβολές θα επιστρέφονται στον πελάτη χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση, με τον ίδιο τρόπο που επέλεξε να διενεργήσει την πληρωμή ο πελάτης.

(2)Αναφορικά με τα προϊόντα που εμφανίζονται με την ένδειξη διαθέσιμα «κατόπιν παραγγελίας», ο πελάτης θα ενημερώνεται εντός 3 εργασίμων ημερών για το εάν και κατά ποιό χρόνο τα προϊόντα θα γίνονται διαθέσιμα και κατά συνέπεια, θα είναι δυνατή η παράδοσή τους.

§5 Παράδοση προϊόντος : Παραλαβή από κατάστημα / Αποστολή στον τόπο επιλογής του πελάτη

(1)Οι χρόνοι παράδοσης των προϊόντων και τα έξοδα παράδοσης και επιστροφής αναγράφονται και στην ειδική θέση Παράδοση ) στη σχετική σελίδα σε κάθε προϊόν.

(2)Η επεξεργασία των παραγγελιών που λαμβάνει η Electroinvest Α.Ε. πραγματοποιείται από Δευτέρα έως Παρασκευή, από τις 8:00 π.μ. έως τις 17:00. Η επεξεργασία των παραγγελιών, που υποβάλλονται Σάββατα, Κυριακές και αργίες πραγματοποιείται την επόμενη εργάσιμη μέρα.

(3)Ο χρόνος παράδοσης ενδέχεται να επηρεαστεί και από τον τρόπο πληρωμής που έχει επιλέξει ο πελάτης (π.χ. ο χρόνος ολοκλήρωσης και εμφάνισης του τραπεζικού εμβάσματος ενδέχεται να ποικίλει ανάλογα με την Τράπεζα (συνήθως 2-3 εργάσιμες ημέρες)).

Έξοδα παράδοσης                                                                               

Περιγραφή

Εώς 3 kg

Για κάθε επιπλέον κιλό

Παραλαβή από κατάστημα

Δωρεάν

Δωρεάν

Αποστολή μέσα στo Λεκανοπέδιο Αττικής

3,00€

0,60€

Αποστολή στην Ηπειρωτική Ελλάδα

4,00€

0,70€

Αποστολή στην Νησιωτική Ελλάδα

4,00€

0,90€

Αποστολή σε Δυσπρόσιτες περιοχές

6,50€

1,50€

Έξοδα επιστροφής

Περιγραφή

Εώς 3 kg

Για κάθε επιπλέον κιλό

Παραλαβή από κατάστημα

Δωρεάν

Δωρεάν

Αποστολή μέσα στo Λεκανοπέδιο Αττικής

3,00€

0,60€

Αποστολή στην Ηπειρωτική Ελλάδα

4,00€

0,70€

Αποστολή στην Νησιωτική Ελλάδα

4,00€

0,90€

Αποστολή σε Δυσπρόσιτες περιοχές

6,50€

1,50€

Οι τιμές που αναγράφονται στην παρούσα παράγραφο, δεν περιλαμβάνουν Φ.Π.Α.

Σημαντικές Επισημάνσεις για τις παραδόσεις:

  • Για αποστολές εντός λεκανοπεδίου Αττικής, εφόσον η παραγγελία έχει πραγματοποιηθεί και επιβεβαιωθεί μέχρι τις 15:00, η παράδοση θα πραγματοποιείται την επόμενη εργάσιμη ημέρα. Εξαιρούνται οι παραγγελίες που πραγματοποιούνται και επιβεβαιώνονται μέχρι τις 15:00 την ημέρα της Παρασκευής, οπότε η παράδοση δεν θα λαμβάνει χώρα πριν από την ερχόμενη Τρίτη.
  • Για τις εκτός λεκανοπεδίου Αττικής, Νησιωτικής και Ηπερωτικής Ελλάδας αποστολές, εφόσον η παραγγελία έχει πραγματοποιηθεί και επιβεβαιωθεί μέχρι τις 11:00 π.μ., η παράδοση θα πραγματοποιείται εντός 4 εργάσιμων ημερών. Σε Δυσπρόσιτες περιοχές της Ηπειρωτικής και της Νησιωτικής Ελλάδας η παράδοση μπορεί να φθάνει τις 5 εργάσιμες μέρες. Εξαιρούνται οι παραγγελίες που πραγματοποιούνται και επιβεβαιώνονται μέχρι τις 11:00 π.μ. την ημέρα της Παρασκευής, οπότε η παράδοση δεν θα λαμβάνει χώρα πριν από την ερχόμενη Τρίτη.
  • Για την καλύτερη δυνατή εξυπηρέτησή σας μπορείτε να επικοινωνείτε με τη Electroinvest Α.Ε. στη γραμμή επικοινωνίας πελατών  (210 4834050-1 (αστική χρέωση)).

(1)Στην περίπτωση που το προϊόν επιλέγεται από τον πελάτη προς παραλαβή σε κάποιο φυσικό κατάστημα Μεϊδάνης κατόπιν επιλογής του πελάτη, ο πελάτης θα ενημερώνεται ηλεκτρονικά για το πότε η παραγγελία είναι έτοιμη προς παραλαβή στο κατάστημα (επιβεβαίωση παραλαβής). Ο πελάτης υποχρεούται να παραλάβει την παραγγελία του εντός 10 ημερών από την παραλαβή της σχετικής ειδοποίησης παραλαβής. Για την παραλαβή της παραγγελίας, ο πελάτης θα επιδεικνύει την επιβεβαίωση της παραγγελίας και την ειδοποίηση για την παραλαβή, καθώς επίσης και επίσημο έγγραφο ταυτοπροσωπίας (όπως δελτίο αστυνομικής ταυτότητας, διαβατήριο ή δίπλωμα οδήγησης). Αν ο πελάτης δεν δύναται να παραλάβει ο ίδιος την παραγγελία του, αλλά επιθυμεί να εξουσιοδοτήσει τρίτο πρόσωπο, τότε οφείλει να αποστέλλει ηλεκτρονικό μήνυμα προς τη Electroinvest Α.Ε. αναφέροντας τα στοιχεία του προσώπου που θα παραλάβει και να εφοδιάσει το τρίτο πρόσωπο –το οποίο ομοίως θα φέρει επίσημο έγγραφο ταυτοπροσωπίας- επιπροσθέτως με ειδική εξουσιοδότηση προς παραλαβή της συγκεκριμένης παραγγελίας νόμιμα θεωρημένη από ΚΕΠ ή αστυνομική ή άλλη Αρχή. Αν ο πελάτης έχει επιλέξει πληρωμή της παραγγελίας του με πιστωτική κάρτα, θα επιδεικνύει ταυτόχρονα και την πιστωτική του κάρτα δια της οποίας πραγματοποιεί την αγορά. Επισημαίνεται, ότι, καθώς μετά από την παραλαβή των προϊόντων, ο κίνδυνος μεταβαίνει στον πελάτη, οφείλει να ελέγχει κατά την παραλαβή τα προϊόντα που παραλαμβάνει, καθώς με την υπογραφή του κατά την παραλαβή επιβεβαιώνει, ότι παρέλαβε ορθώς τα προϊόντα της παραγγελίας του. Εφόσον ο πελάτης δεν παραλάβει το προϊόν εντός 10 ημερών από τη λήψη της ειδοποίησης προς παραλαβή, η Electroinvest Α.Ε. επιφυλάσσεται του δικαιώματος να υπαναχωρήσει από την πώληση. Σε μια τέτοια περίπτωση, ο πελάτης θα λάβει ένα πιστωτικό σημείωμα ίσης αξίας με το τίμημα της πώλησης, το οποίο θα εξοφλείται από τη Μεϊδάνης με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο επέλεξε να διενεργήσει ο πελάτης την καταβολή του τιμήματος.

(2)Στην περίπτωση που το προϊόν αποστέλλεται στον τόπο που έχει επιλέξει ο πελάτης μέσω Πρακτορείου, το προϊόν παραδίδεται δωρεάν σε εξωτερικό συνεργάτη προς μεταφορά και παράδοση στον πελάτη και ο πελάτης ενημερώνεται ηλεκτρονικά, ότι η παραγγελία του είναι έτοιμή προς αποστολή. Τα έξοδα αποστολής βαρύνουν τον πελάτη.

Τυχόν λανθασμένη καταχώριση εκ μέρους του πελάτη και, συνεπεία αυτού, λανθασμένος υπολογισμός εξόδων αποστολής δεν βαρύνει τη Electroinvest Α.Ε., αλλά τον πελάτη. Επισημαίνεται πως ο πελάτης μπορεί να επιλέξει τη μεταφορά με δικά του μέσα και έξοδα, ωστόσο τότε τα προϊόντα μεταφέρονται με δικό του κίνδυνο. Ο συνεργάτης μεταφοράς θα επικοινωνεί τηλεφωνικά με τον πελάτη εντός της ίδιας ή της επόμενης εργάσιμης ημέρας από την ηλεκτρονική ειδοποίηση της αποστολής, προκειμένου για την διευθέτηση του ακριβούς χρόνου παράδοσης. Για την παραλαβή της παραγγελίας, ο πελάτης θα επιδεικνύει στον εξωτερικό συνεργάτη μεταφορέα την επιβεβαίωση της παραγγελίας και ειδοποίηση για την αποστολή, καθώς επίσης και επίσημο έγγραφο ταυτοπροσωπίας (όπως δελτίο αστυνομικής ταυτότητας, διαβατήριο ή δίπλωμα οδήγησης). Αν ο πελάτης δεν δύναται να παραλάβει ο ίδιος την παραγγελία του, αλλά επιθυμεί να εξουσιοδοτήσει τρίτο πρόσωπο, τότε οφείλει να αποστέλλει ηλεκτρονικό μήνυμα προς τη Electroinvest Α.Ε. αναφέροντας τα στοιχεία του προσώπου που θα παραλάβει και να εφοδιάσει το τρίτο πρόσωπο –το οποίο ομοίως θα φέρει επίσημο έγγραφο ταυτοπροσωπίας- επιπροσθέτως με ειδική εξουσιοδότηση προς παραλαβή της συγκεκριμένης παραγγελίας νόμιμα θεωρημένη από ΚΕΠ ή αστυνομική ή άλλη Αρχή. Αν ο πελάτης έχει επιλέξει πληρωμή της παραγγελίας του με πιστωτική κάρτα, θα επιδεικνύει ταυτόχρονα και την πιστωτική του κάρτα δια της οποίας πραγματοποιεί την αγορά. Επισημαίνεται, ότι, καθώς μετά από την παράδοση των προϊόντων, ο κίνδυνος μεταβαίνει στον πελάτη, οφείλει να ελέγχει κατά την παραλαβή τα προϊόντα που παραλαμβάνει ο πελάτης, καθώς με την υπογραφή του κατά την παραλαβή επιβεβαιώνει, ότι παρέλαβε ορθώς τα προϊόντα της παραγγελίας του. Εφόσον ο πελάτης δεν παραλάβει το προϊόν μετά από τη λήψη της ειδοποίησης προς αποστολή και παρά τη σχετική ειδοποίηση από τον μεταφορέα, η Electroinvest Α.Ε. επιφυλάσσεται του δικαιώματος να υπαναχωρήσει από την πώληση. Σε μια τέτοια περίπτωση, ο πελάτης θα λάβει ένα πιστωτικό σημείωμα ίσης αξίας με το τίμημα της πώλησης, το οποίο θα εξοφλείται από τη Electroinvest Α.Ε. με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο διενήργησε ο πελάτης την καταβολή του τιμήματος.

(3)Σε καμία περίπτωση δεν επιτρέπεται παράδοση ή παραλαβή σε ή από ανήλικο, ούτε κατόπιν εξουσιοδότησης. Η Μεϊδάνης ρητώς επιφυλάσσεται παντός δικαιώματός της, συμπεριλαμβανομένου και του δικαιώματος να θεωρήσει την πώληση άκυρη ή να υπαναχωρήσει από αυτή.

§6 Πληρωμή

(1) Όλες οι τιμές στο meidanis.gr είναι σε ευρώ και συμπεριλαμβάνουν τον κατά νόμο Φ.Π.Α..

(2) Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας παραγγελίας, ο πελάτης μπορεί να επιλέξει τον τρόπο πληρωμής που επιδεικνύεται, ήτοι με αντικαταβολή (με επιπλέον χρέωση 2€), με πιστωτική κάρτα, με ηλεκτρονική κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό, μέσω PayPal ή πληρωμή σε κάποιο φυσικό κατάστημα "Μεϊδάνης" μαζί με την παραλαβή των προιόντων.

(3) Στις περιπτώσεις που ο πελάτης έχει επικοινωνήσει ο ίδιος με τη γραμμή επικοινωνίας πελατών (210 4834050-1 (αστική χρέωση)) της “Electroinvest Α.Ε.” προκειμένου να θέσει την παραγγελία του τηλεφωνικά δια μέσου του υπαλλήλου του τηλεφωνικού κέντρου ολοκληρώνοντας ο τελευταίος αντ’ αυτού την παραγγελία διαδικτυακά, μόνο η αντικαταβολή είναι δυνατή ως τρόπος πληρωμής.

(4) Συναλλαγές πάνω από 1.500 € δεν επιτρέπεται να διενεργούνται με μετρητά, συνεπώς δεν είναι δυνατή η επιλογή σε αυτή την περίπτωση της αντικαταβολής. Σε περίπτωση πληρωμής με αντικαταβολή ποσού άνω των 500,00€, η Μεϊδάνης δεν εγγυάται την εντός 2 εργασίμων ημερών (βάσει ΠΟΛ. 1216/01.10.2014) κατάθεση μετρητών άνω των 500,00 € για λογαριασμό του πελάτη. Εφόσον προχωρήσετε στη συναλλαγή, σε περίπτωση που η δαπάνη κριθεί μη εκπέσιμη εξ αυτού του λόγου, αναγνωρίζετε ρητώς ότι δεν υφίσταται ευθύνη της Μεϊδάνης. Αντικαταβολή επίσης δεν είναι δυνατή σε περίπτωση παραλαβής του προϊόντος από κατάστημα.

(5) Τα δεδομένα που ο πελάτης καταχωρίζει κατά τη διενέργεια μιας ηλεκτρονικής πληρωμής, δεν ελέγχονται ούτε τυγχάνουν επεξεργασίας ούτε αποθηκεύονται από την Electroinvest Α.Ε., αλλά από τον εκάστοτε πάροχο ή/και διακομιστή πληρωμής. Γίνονται δεκτές πιστωτικές κάρτες MasterCard και Visa. Για την κρυπτογράφηση των στοιχείων χρησιμοποιείται η σύγχρονη μέθοδος Secure Socket Layer - (SSL).

(6) Εφόσον επιλεγεί πληρωμή με ηλεκτρονική τραπεζική κατάθεση μέσω ενός εκ των συνεργαζομένων με τη Electroinvest Α.Ε. Τραπεζικού Ιδρύματος, στο οποίο διατηρεί η τελευταία τραπεζικό λογαριασμό (ήτοι Eurobank Ergasias AE, Τράπεζα Πειραιώς ΑΕ, Εθνική Τράπεζα της Ελλάδος ΑΕ, Alpha Bank ΑΕ- βλ. πληροφορίες τραπεζικών λογαριασμών στις Συχνές Ερωτήσεις), η παραγγελία ολοκληρώνεται με την αποστολή παράλληλα με την εμφάνιση του τραπεζικού εμβάσματος στο οποίο έχει προβεί ο πελάτης στον αντίστοιχο τραπεζικό λογαριασμό της Electroinvest Α.Ε.. Ο χρόνος ολοκλήρωσης και εμφάνισης του τραπεζικού εμβάσματος ενδέχεται να ποικίλει ανάλογα με την Τράπεζα (συνήθως 2-3 εργάσιμες ημέρες). Αν δεν πραγματοποιηθεί η κατάθεση εντός 3 εργάσιμων ημερών, η παραγγελία ακυρώνεται αυτόματα. Τυχόν χρεώσεις κατά την πραγματοποίηση τραπεζικών εμβασμάτων, αφορούν στα τραπεζικά ιδρύματα και όχι στη Μεϊδάνης.

(7) Σε περίπτωση, που απαιτείται επιστροφή χρημάτων, αυτή θα διενεργείται από τη Μεϊδάνης με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο διενήργησε ο πελάτης την καταβολή του τιμήματος, εκτός αν συμφωνηθεί διαφορετικά με τον πελάτη, χωρίς υπαίτια ή αδικαιολόγητη καθυστέρηση.

§7 Διατήρηση κυριότητας

Τυχόν παραδοθέντα προϊόντα παραμένουν στην κυριότητα της Μεϊδάνης μέχρι την οριστική, πλήρη και ολοσχερή καταβολή του τιμήματος σε αυτήν.


§8 Δικαίωμα υπαναχώρησης / Επιστροφή προϊόντος

(1)Εάν ο πελάτης είναι φυσικό πρόσωπο (καταναλωτής) που καταρτίζει την πώληση για προσωπική χρήση κι όχι για την εξυπηρέτηση της ατομικής του δραστηριότητας (εμπορική, επιχειρηματική, βιοτεχνική ή ελευθέρια επαγγελματική), τότε δικαιούται να υπαναχωρήσει από την πώληση εντός 14 ημερολογιακών ημερών, οι οποίες εκκινούν από τον χρόνο παράδοσης του προϊόντος (στον πελάτη ή στον μεταφορέα που ο τελευταίος υποδεικνύει), επιστρέφοντας το προϊόν στην αρχική του κατάσταση, επιβαρυνόμενος με τα έξοδα επιστροφής και τυχόν μείωση της αξίας των αγαθών. Τα έξοδα επιστροφής αναφέρονται ανωτέρω στην § 5.

(2)Εάν ο πελάτης δεν είναι φυσικό πρόσωπο αλλά πρόκειται για εταιρεία , ατομική ή μη, δικαιούται να υπαναχωρήσει από την πώληση εντός 7 ημερολογιακών ημερών, οι οποίες εκκινούν από τον χρόνο παράδοσης του προϊόντος (στον πελάτη ή στον μεταφορέα που ο τελευταίος υποδεικνύει), επιστρέφοντας το προϊόν στην αρχική του κατάσταση, επιβαρυνόμενος με τα έξοδα επιστροφής και τυχόν μείωση της αξίας των αγαθών. Τα έξοδα επιστροφής αναφέρονται ανωτέρω στην § 5.

Οδηγίες σχετικά με την άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης

Δικαίωμα υπαναχώρησης από τις εξ αποστάσεως συμβάσεις βάσει του ν. 2251/1994 (όπως τροποποιήθηκε από την ΚΥΑ Ζ1-891/2013)

Δικαιούστε να υπαναχωρήσετε αναιτιολογήτως από την από απόσταση πώληση αποκλειστικά εντός προθεσμίας 14 ημερολογιακών ημερών, επιστρέφοντας το προϊόν στην αρχική του κατάσταση. Το δικαίωμα αυτό εκκινεί από την ημέρα παραλαβής των παρουσών οδηγιών εγγράφως, πάντως όχι πριν από την παράδοση των προϊόντων. Η εντός 14 ημερολογιακών ημερών αποστολή της ξεκάθαρης δήλωσης υπαναχώρησης ή η αποστολή των προϊόντων, θα θεωρείται αρκετή για την εμπρόθεσμη άσκηση του δικαιώματος υπαναχώρησης. Η δήλωση αποστέλλεται εγγράφως στα ακόλουθα στοιχεία :

Με συστημένη επιστολή προς τη «ELECTROINVEST A.E. Εμπόριo Ηλεκτρολογικού Υλικού» και με δ.τ. «Μεϊδάνης», που εδρεύει στο Μοσχάτο Αττικής, Θεσσαλονίκης 111, Τ.Κ.18346 ή με ηλεκτρονικό μήνυμα (email) στην ηλεκτρονική διεύθυνση: eshop@meidanis.gr ή με φαξ στο: 210 4834547

Ή μπορείτε να επικοινωνείτε τηλεφωνικά με τη Electroinvest Α.Ε. στη γραμμή επικοινωνίας πελατών (210 4834050-1 (αστική χρέωση)).

Θα πρέπει να γνωρίζετε, ότι εφόσον ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησής σας με οποιονδήποτε από τους ανωτέρω περιγραφόμενους τρόπους, θα λαμβάνετε επιβεβαίωση παραλαβής του ασκηθέντος δικαιώματος υπαναχώρησης με τον αντίστοιχο τρόπο. Τα προϊόντα επιστρέφονται με έξοδα του πελάτη με συνεργαζόμενο μεταφορέα της Electroinvest Α.Ε. ή αποστέλλονται με μεταφορέα της επιλογής του στη διεύθυνση: Θεσσαλονίκης 111 στο Μοσχάτο Αττικής. Ο πελάτης μπορεί επίσης να επιστρέψει το προϊόν ο ίδιος προσωπικά και ενώπιον οποιουδήποτε φυσικού καταστήματος Μεϊδάνης στην ελληνική επικράτεια.


Συνέπειες υπαναχώρησης

Σε περίπτωση έγκυρης άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης, θα πρέπει να αποκατασταθεί με χρηματική αποζημίωση κάθε τυχόν απομείωση της αξίας του εμπορεύματος, καθώς και οι τυχόν καρποί που απορρέουν από αυτή την απομείωση, μόνο στην περίπτωση και στον βαθμό που αυτή οφείλεται στη διαχείριση του προϊόντος με τρόπο που εκφεύγει της ειθισμένης εξέτασης των προϊόντων με τρόπο άλλο πλην εκείνο που είναι αναγκαίο για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας του προϊόντος. Ως ειθισμένη εξέταση και διαχείριση του προϊόντος προκειμένου για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας του προϊόντος, εννοείται η εξέταση των σχετικών αγαθών, όπως αυτή είναι δυνατό να ελάμβανε χώρα με τον τρόπο που συνηθίζεται σε ένα φυσικό κατάστημα.

Προϊόν που επιστρέφεται με μεταφορέα της επιλογής του πελάτη και όχι με εξωτερικό συνεργάτη μεταφοράς της Electroinvest Α.Ε., επιστρέφεται με κίνδυνο του πελάτη. Ο πελάτης βαρύνεται με τα έξοδα επιστροφής (βλ. και σχετικό πίνακα υπό §5 ανωτέρω, εφόσον χρησιμοποιηθεί εξωτερικός συνεργάτης της Electroinvest Α.Ε.) και με τυχόν απομείωση της αξίας του προϊόντος (βλ. κατωτέρω στον παρόντα όρο, αριθμ.3), για την διαπίστωση της οποίας η Electroinvest Α.Ε. ρητώς επιφυλάσσεται μέχρι την παραλαβή από αυτή του επιστρεφόμενου εμπορεύματος. Εφόσον παραληφθεί το προϊόν και ελεγχθεί για τυχόν απομείωση της αξίας αυτού, θα επιστρέφεται στον πελάτη κάθε χρηματική υποχρέωση προς αυτόν (π.χ. καταβεβλημένων εξόδων παράδοσης, τιμήματος) με τον τρόπο με τον οποίο αυτή η καταβολή διενεργήθηκε από τον πελάτη, εκτός εάν άλλως συμφωνηθεί με αυτόν. Η υποχρέωση επιστροφής χρημάτων θα εκπληρώνεται χωρίς αδικαιολόγητη καθυστέρηση και εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την επιστροφή του προϊόντος.

(2) Το δικαίωμα υπαναχώρησης εκ του άρθρου 4 § 10 ν. 2251/1994 δεν εφαρμόζεται:
- Στις περιπτώσεις που το τίμημα των προϊόντων έχει καταβληθεί σε φυσικό κατάστημα Μεϊδάνης και ταυτόχρονα, αυτά έχουν παραληφθεί από το φυσικό κατάστημα, καθώς η πώληση δεν θεωρείται ότι τελέστηκε από απόσταση.
- Στις περιπτώσεις που τα προϊόντα έχουν χρησιμοποιηθεί. Χρήση ενός προϊόντος συνιστά π.χ.: η εγκατάσταση (π.χ. φωτιστικά), η θέση σε λειτουργία (π.χ. λαμπτήρες), το άνοιγμα της συσκευασίας (π.χ. Blister).
- Στις περιπτώσεις που τα προϊόντα που παραδίδονται έχουν κατασκευαστεί σύμφωνα με τις προδιαγραφές που ο πελάτης έχει ορίσει ή σύμφωνα με τις προσωπικές του απαιτήσεις και προσωπικές εξατομικεύσεις ή που εκ της φύσεώς τους είναι αδύνατο να επιστραφούν με αποστολή.

(3)Μείωση αξίας προϊόντος

Ο καταναλωτής θα πρέπει να διαχειρίζεται κάθε προϊόν, που παραλαμβάνει με τον τρόπο εκείνο που θα διαχειριζόταν και θα εξέταζε αυτό και σε ένα φυσικό κατάστημα, ώστε να διαπιστώνει τη φύση, τα χαρακτηριστικά και τη λειτουργία του. Διαχείριση ενός προϊόντος, η οποία είναι διαφορετική από την ανωτέρω περιγραφή, δεν θα γίνεται δεκτή. Συνεπώς, ο καταναλωτής ενδέχεται να επιβαρυνθεί με τη μείωση της αξίας ενός προϊόντος, εφόσον η διαχείριση που έχει κάνει σε αυτό υπερβαίνει το αποδεκτό μέτρο, π.χ.:
- Προϊόντα, τα οποία επιστρέφονται χωρίς συσκευασία ή με φθαρμένη συσκευασία, αλλά με πλήρη παρελκόμενα και συνοδευτικά έγγραφα, θα επιδέχονται μείωση στην επιστρεφόμενη αξία έως 15%.

(4) Σε περίπτωση έγκυρης άσκησης του δικαιώματος υπαναχώρησης και με την προϋπόθεση ότι έχει επιστραφεί το προϊόν στη Electroinvest Α.Ε., ο πελάτης θα λάβει ένα πιστωτικό σημείωμα ίσης αξίας με το τίμημα της πώλησης, το οποίο θα εξοφλείται από τη Μεϊδάνης με τον ίδιο τρόπο με τον οποίο διενήργησε ο πελάτης την καταβολή του τιμήματος, εκτός εάν έχει συμφωνηθεί διαφορετικά με τον πελάτη, χωρίς υπαίτια ή αδικαιολόγητη καθυστέρηση. Ρητώς συμφωνείται και ο πελάτης παρέχει ήδη την ανέκκλητη εντολή και συναίνεσή του προς τούτο, η Electroinvest Α.Ε. να δικαιούται να παρακρατά από το επιστρεφόμενο ποσό τα έξοδα επιστροφής, τα οποία βαρύνουν τον πελάτη (όπως στον ανωτέρω πίνακα υπό §5) καθώς και τυχόν αποζημίωση σε περίπτωση καταστροφής, φθοράς ή βλάβης του προϊόντος ή απομείωσης της αξίας του προϊόντος οφειλόμενης σε ενέργειες του πελάτη. Η Μεϊδάνης σε κάθε περίπτωση δικαιούται να αξιώνει με κάθε νόμιμο τρόπο κάθε ποσό που ζημιώθηκε (ενδεικτικά, είτε αναφορικά με δαπάνες επιστροφής είτε με καταστροφή, φθορά ή βλάβη, απομείωση αξίας του προϊόντος κ.λπ.).

§9 Δικαιώματα καταναλωτών – Ευθύνη - Ανωτέρα Βία

(1) Τα δικαιώματα των καταναλωτών που απορρέουν από τις διατάξεις περί πώλησης καταναλωτικών αγαθών και εγγυήσεων του Αστικού Κώδικα (όπως το δικαίωμα διόρθωσης ή αντικατάστασης -εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες- το δικαίωμα μείωσης του τιμήματος, το δικαίωμα υπαναχώρησης από τη σύμβαση -εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα- λόγω πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας, για διάρκεια δύο (2) ετών από την ημερομηνία παράδοσης), του άρθρ. 5 του ν. 2251/1994 (όπως το δικαίωμα του καταναλωτή να ζητήσει προσωρινή αντικατάσταση του προϊόντος, σε περίπτωση που ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής για το προϊόν εντός εγγύησης υπερβαίνει τις 15 εργάσιμες ημέρες), καθώς και από κάθε άλλη διάταξη περί προστασίας του καταναλωτή, ισχύουν ως έχουν.

(2) Αξιώσεις για αποζημίωση ή χρηματική ικανοποίηση πάσης φύσεως και νομικής βάσης, αποκλείονται. Ιδία δε, αποκλείονται αξιώσεις για βλάβες της υγείας, της ζωής και της σωματικής ακεραιότητας.

(3) Αποκλείεται κάθε αξίωση αποζημίωσης ή χρηματικής ικανοποίησης πάσης φύσεως και νομικής βάσης, σε περίπτωση συνδρομής λόγου ανωτέρας βίας.


§10 Αξιώσεις για ελαττώματα

(1) Ο πελάτης δικαιούται επίσης, εντός των νομίμων χρονικών πλαισίων και, ανεξάρτητα από το δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης εντός 14 ημερών εκ των διατάξεων του ν.2251/1994, να ασκήσει τα εκ του νόμου δικαιώματά του λόγω ελαττωματικότητας του προϊόντος ενώπιον οποιουδήποτε καταστήματος Μεϊδάνης στην ελληνική επικράτεια, επιπρόσθετα υποβάλλοντας απευθείας αίτημα στη Electroinvest Α.Ε..

(2) Σε περίπτωση ελαττώματος, μπορείτε να επικοινωνείτε με τη γραμμή εξυπηρέτησης πελατών Μεϊδάνης στο (210 4834050-1 (αστική χρέωση)) να λαμβάνετε όλες τις απαραίτητες και αναγκαίες βοηθητικές κατευθύνσεις και πληροφορίες. Μπορείτε επίσης να αποστείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στο eshop@meidanis.gr ή φαξ στο 210 4834547 με όλα τα απαραίτητα στοιχεία.

(3) Εφόσον ένα προϊόν δηλωθεί ως ελαττωματικό από τον πελάτη, η Μεϊδάνης επιφυλάσσεται ρητώς για την πρότερη διάγνωση του προϊόντος ως ελαττωματικού από αρμόδιους τεχνικούς.

(4) Εφόσον ένα προϊόν επιστραφεί ως ελαττωματικό και λάβει συγκεκριμένο αριθμό εντολής επισκευής, ο πελάτης δύναται να λαμβάνει όλες τις απαραίτητες πληροφορίες σχετικά με την επεξεργασία και πορεία κάθε εντολής σχετικής με τυχόν ελαττωματικότητα, βάσει του αριθμού της εντολής επισκευής.

(5)Αποκλείεται η εκχώρηση ή μεταβίβαση δικαιωμάτων αναφορικά με την ελαττωματικότητα των προϊόντων.

 

§11 Τελικές διατάξεις

(1)Οι παρόντες γενικοί όροι και προϋποθέσεις διέπονται από το ελληνικό δίκαιο. Οποιαδήποτε διαφορά προκύψει και η οποία πηγάζει από τη συμβατική σχέση μεταξύ της Electroinvest Α.Ε. και του πελάτη, αρμόδια για την επίλυσή της είναι τα καθ’ ύλην αρμόδια Δικαστήρια της Αθήνας. Για την εξωδικαστική επίλυση της διαφοράς μπορείτε να απευθυνθείτε στους αρμόδιους φορείς εξωδικαστικής διευθέτησης καταναλωτικών διαφορών, π.χ. στη Γενική Γραμματεία Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας (Πλ. Κάνιγγος, 10181, Αθήνα, www.efpolis.gr, τηλ.:1520, φαξ:2103843549), στον Συνήγορο του Καταναλωτή (www.synigoroskatanaloti.gr, Λ. Αλεξάνδρας 144, 114 71, Αθήνα, τηλ.:2106460734, φαξ:2106460414.), στις Επιτροπές Φιλικού Διακανονισμού καταναλωτικών διαφορών (άρθρο 11 του ν.2251/1994) που εδρεύουν στους κατά τόπους Δήμους της χώρας.

(2)Η προστασία που επιφυλάσσουν οι διατάξεις του νόμου περί συμβάσεων συναπτομένων από απόσταση, όπως και οι παρόντες όροι, υπογραμμίζεται, ότι εφαρμόζεται στις συναλλαγές μόνο με φυσικά πρόσωπα, τα οποία συναλλάσσονται για λόγους, που δεν εμπίπτουν στην εμπορική, βιοτεχνική, επιχειρηματική ή ελευθέρια επαγγελματική τους δραστηριότητα.

(3)Σε περίπτωση μη εφαρμογής κάποιου όρου της παρούσας συμφωνίας, οι λοιποί παραμένουν σε πλήρη ισχύ και εφαρμογή.