Θέσεις Εργασίας

Είμαστε η #team_meidanis και δουλεύουμε σε μια εταιρεία με όραμα, ιστορία και συνεχή ανάπτυξη!

Είμαστε η #team_meidanis και μας αρέσει

  • να μαθαίνουμε καινούργια πράγματα και να εξελισσόμαστε
  • να δουλεύουμε ομαδικά και να γιορτάζουμε τις επιτυχίες της ομάδας μας
  • να συνεργαζόμαστε με έμπειρους επαγγελματίες και να μαθαίνουμε από αυτούς

Είμαστε η #team_meidanis και κάθε μέρα κάνουμε κάτι μοναδικό!

Αν θέλεις να γίνεις κι εσύ μέλος της ομάδας μας, στείλε μας το CV σου στο jobs@meidanis.gr, είτε υπάρχει κάποια ανοιχτή θέση, είτε όχι. Η ομάδα HR θα αξιολογήσει την υποψηφιότητά σου και μπορεί να σε καλέσει για να σε γνωρίσει καλύτερα.

Δώσε μας το χαμόγελο, τις ικανότητες, το δυναμισμό, τη δημιουργικότητα, τις ιδέες σου. Θα σου δώσουμε χίλιους λόγους να είσαι υπερήφανος/η που ανήκεις στην #team_meidanis!

ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ:

Η ΜΕΪΔΑΝΗΣ από το 1983 μέχρι σήμερα, είμαστε μία δυναμικά αναπτυσσόμενη εταιρεία και ένας από τους ηγέτες στην εμπορία και διανομή ηλεκτρολογικού υλικού και φωτισμού, διαθέτοντας 33 σύγχρονα καταστήματα. Αναζητούμε για τα κεντρικά μας γραφεία στο Μοσχάτο:

HR & Payroll Administrator

Γιατί να εργαστείς στη ΜΕΪΔΑΝΗΣ;

  • Άριστο εργασιακό περιβάλλον πιστοποιημένο ως Great Place to Work!
  • Ανταγωνιστικές αποδοχές και άλλες παροχές!
  • Ευκαιρίες εξέλιξης - φροντίζουμε για τη συνεχή εκπαίδευση των ανθρώπων μας!
  • Ιδιωτική ασφάλιση υγείας!

Σκοπός της θέσης

Η διαχείριση και η εκτέλεση όλων των διαδικασιών που σχετίζονται με τη λειτουργία του ανθρώπινου δυναμικού, η οποία περιλαμβάνει την επεξεργασία των μισθολογικών δεδομένων, την παρακολούθηση των ωρών εργασίας, καθώς και την παροχή συμβουλών και υποστήριξης σχετικά με τις αμοιβές αλλά και οποιοδήποτε εργατικό θέμα προκύψει.

Προσόντα ιδανικού υποψηφίου:

  • Απαιτούμενη εμπειρία 2 ετών σε οργανωμένο τμήμα HR σε αντίστοιχη θέση
  • Πτυχίο Οικονομικών ή Διοίκησης Επιχειρήσεων θα θεωρηθεί πλεονέκτημα
  • Καλή γνώση αγγλικών
  • Πολύ Καλή γνώση MS Excel
  • Εξοικείωση σε Συστήματα HRM & ΕΡΓΑΝΗ
  • Βασικές γνώσεις εργατικής νομοθεσίας θα θεωρηθεί πρόσθετο προσόν
  • Άριστες διαπροσωπικές και επικοινωνιακές δεξιότητες
  • Δεξιότητες οργάνωσης και διαχείρισης χρόνου

Λίγα λόγια για τις αρμοδιότητες:

  • Καταχώρηση προγραμμάτων εργασίας, προσλήψεων, αποχωρήσεων, κ.α. στο ΠΣ ΕΡΓΑΝΗ και προετοιμασία συμβατικών εγγράφων
  • Διαχείριση Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας & ΕΡΓΑΝΗ ΙΙ
  • Δημιουργία φυσικού & ψηφιακού αρχείου εργαζομένων
  • Διαχείριση παροχών όπως Benefits γάμου, ομαδικό ασφαλιστήριο, κ.α.
  • Προετοιμασία παραμέτρων μισθοδοσίας όπως κανονικές άδειες, ασθένειες, κτλ
  • Διαχείριση μηνιαίων εξοδολογίων
  • Επικοινωνία και παρακολούθηση της ΕΞΥΠΠ
  • Συμμετοχή στις διαδικασίες CSR & εταιρικών events

Εάν πιστεύεις ότι είσαι ο ιδανικός υποψήφιος, στείλε μας το βιογραφικό σου σημείωμα στο jobs@meidanis.gr με την ένδειξη HRAD.

This is an opportunity to join Meidanis one of the most successful and fast-growing companies in our industry and certified of the Great Place to Work Award in 2023. You’ll work across all levels and departments of our organization to find what makes us unique and communicate it to the world.

About Us:

Established in 1983, Meidanis over the last years has experienced rapid growth and becoming one of the leaders in electrical installation equipment, lighting, energy and building automation industry. We promote the friendly environment, the ownership of our people and opportunities to advance our people career.

The Position:

The company offers friendly and supportive work environment, opportunities for professional and personal growth, competitive remuneration and benefits package.

Requirements:

  • Proven working experience as marketing manager, brand manager or similar role in marketing, with work experience in B2B sector.
  • Bachelor’s degree in marketing, business administration, or a related field. Master’s degree in marketing or a related field is an additional asset.
  • Creative thinker, business drive and ability to communicate recommendations to executives.
  • Experience in identifying target audiences and devising effective campaigns.
  • Outstanding communication skills.
  • Up to date with latest trends and marketing best practices.

Responsibilities:

  • Develop and implement a marketing plan
  • Develop and promote branding initiatives and events consistent with corporate business goals and objectives.
  • Manage relationships with advertising agencies and external teams
  • Help develop creative briefs and guide creative direction to influence target audiences
  • Oversee and approve marketing material and ensure that is in line with brand identity.
  • Deploy successful marketing campaigns and own their implementation from ideation to execution; measure and report performance and assess ROI and KPIs.
  • Prepare and monitor the marketing budget on a quarterly and annual basis and allocate funds wisely.

Interested?

We appreciate you taking the time to review the list of qualifications and to apply for the position. If you don’t fill all the qualifications, you may still be considered depending on your level of experience and talent.

Place of work : Moschato Attikis

Job code : ΜΜMO

The challenge:

As an engineer Presales, you will be referred to the B2B Sales Manager and have the responsibility of serving our customer offers, in the context of our commercial policy, recording and monitoring the works of the area of ​​responsibility.

Your role in more detail:

  • Investigating / analyzing customers' needs to find appropriate, commercial and technical solutions, in collaboration with sales and with Product Managers
  • Visits to customers in collaboration with B2B Sellers for the formation of integrated and appropriate, technical and commercial, solutions, with the aim of fully serving the needs of our customers
  • Managing customer requests, in collaboration with logistics and / or suppliers, with the aim of reliably formulating the terms of tenders
  • Bidding, sending them to customers and follow up of their acceptance in cooperation with the B2B Sellers
  • Managing relationships with customers in order to ensure excellent experience of cooperation with us
  • Investigating the causes of any rejection of our bids for better understanding of market and competition and achieving our continuous improvement

Your qualifications:

  • a degree in electrical engineer or related
  • Experience in the preparation and monitoring of tenders
  • Communication with suppliers and customers and visits
  • Orientation to target and achieve the result
  • Very good knowledge of MS-Office (mainly Excel)

Your benefits:

  • The opportunity to work with a highly motivated team and create a success story in people & culture, with initiative and creativity
  • An inclusive, motivating and engaging work environment
  • Continuous learning and development opportunities
  • Competitive compensation package
  • Private health insurance

Place of work : Moschato Attikis

Job code : PRMO

 Αν διαθέτεις:

  • Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση διευθυντή καταστήματος - προϋπηρεσία σε πωλήσεις B2B και στην αγορά ηλεκτρολογικού υλικού θα θεωρηθεί πρόσθετο προσόν
  • Πτυχίο Ηλεκτρολογίας ή Μηχανολογίας
  • Καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας
  • Γνώση χειρισμού H/Y
  • Άριστη επικοινωνία και προσανατολισμό στην εξυπηρέτηση του πελάτη
  • Δυναμική προσωπικότητα με ικανότητα ανάληψης πρωτοβουλιών, ηγετικές ικανότητες, ικανότητες συντονισμού και οργάνωσης και Ικανότητες διοίκησης ανθρώπινου δυναμικού

Εάν έφτασες ως εδώ και θέλεις να γνωριστούμε καλύτερα, στείλε μας το βιογραφικό σου σημείωμα στο [email protected] με την ένδειξη ΔΚΑ (για Αττική) ή ΔΚΛ (για λοιπή Ελλάδα).

Προσόντα

  • Σπουδές τεχνικής κατεύθυνσης, κατά προτίμηση ηλεκτρολογίας ή αυτοματισμών

Αναζητούν σήμερα τα καταστήματά μας στις εξής περιοχές (σε παρένθεση ο κωδικός θέσης):

  • Αγ. Παρασκευή (ΣΠΑΠ)
  • Αγρίνιο (ΣΠΑΓ)
  • Αιγάλεω (ΣΠΑΙ)
  • Αργυρούπολη (ΣΠΑΡ)
  • Βάρη (ΣΠΒΑ)
  • Γλυκά Νερά (ΣΠΓΝ)
  • Ίλιον (ΣΠΙΛ) 
  • Κόρινθος (ΣΠΚΟ)
  • Λαμία (ΣΠΛΑ)
  • Λυκόβρυση (ΣΠΛΥ)
  • Νέα Ερυθραία (ΣΠΝΕ)
  • Νέα Ιωνία (ΣΠΝΙ)
  • Χαλάνδρι (ΣΠΧΑ)
  • Χαλκίδα (ΣΠΧΑΛ)
  • Χανιά (ΣΠΧΑ)

Προσόντα

  • Σπουδές Ηλεκτρολογίας ή συναφείς σπουδές με τεχνικό υπόβαθρο
  • 3ηετή τουλάχιστον εμπειρία σε πωλήσεις B2B
  • Ευχέρεια επικοινωνίας με προμηθευτές και πελάτες και δυνατότητα ταξιδιών στην περιοχή ευθύνης
  • Προσανατολισμό στον στόχο και στην επίτευξη του αποτελέσματος
  • Πολύ καλή γνώση του  MS-Office  (κυρίως του Excel) και ERP

Αναζητούν σήμερα τα καταστήματά μας στις εξής περιοχές (σε παρένθεση ο κωδικός θέσης):

  • Σπάρτη (B2BΣΠ)

Προσόντα

  • Σπουδές εσωτερικής αρχιτεκτονικής - διακόσμησης

Αναζητούν σήμερα τα καταστήματά μας στις εξής περιοχές (σε παρένθεση ο κωδικός θέσης):

  • Νέα Ιωνία (ΣΠΦΝΙ)
  • Καλαμάτα (ΣΠΦΚΑ) – ΝΕΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ
  • Λυκόβρυση (ΣΠΦΛΥ)
  • Αγ. Δημήτριος (ΣΠΦΑΔ)

Προσόντα

  • Σπουδές τεχνικής κατεύθυνσης
  • Μικρή εμπειρία αποθηκάριου
  • Εμπειρία στην οδήγηση τουλάχιστον 2 ετών (ερασιτεχνικό δίπλωμα)

Αναζητούν σήμερα τα καταστήματά μας στις εξής περιοχές (σε παρένθεση ο κωδικός θέσης)

  • Ηράκλειο Κρήτης (ΑΟΗΡ)
  • Ίλιον (ΑΟΙΛ)
  • Καλλιθέα (ΑΟΚΑ)
  • Λυκόβρυση (ΑΟΛΥ)
  • Νέα Ερυθραία (ΑΟΝΕ)

Προσόντα

  • Σπουδές οικονομικής κατεύθυνσης
  • Μικρή εμπειρία σε τιμολόγηση

Αναζητούν σήμερα τα καταστήματά μας στις εξής περιοχές (σε παρένθεση ο κωδικός θέσης):

  • Αργυρούπολη (ΥΤΑΡ) 
  • Βάρη (ΥΤΒΑ)
  • Μοσχάτο (ΥΤΜΟ)
  • Νέα Ερυθραία (ΥΤΝΕ)
  • Νέα Σμύρνη (ΥΤΝΣ)

Προσόντα

  • Εμπειρία σε θέση οδηγού τουλάχιστον 2 ετών (ερασιτεχνικό δίπλωμα)

Αναζητούν σήμερα τα καταστήματά μας στις εξής περιοχές (σε παρένθεση ο κωδικός θέσης):

  • Αγ. Δημήτριος (ΟΔΑΔ) 
  • Χανιά (ΟΔΧΑ)
  • Χαλκίδα (ΟΔΧΑ)

Αρμοδιότητες

  • Picking, packing, φορτώσεις εμπορευμάτων, με βάση τις παραγγελίες πελατών και την ανατροφοδοσία των καταστημάτων
  • Εκφορτώσεις/ Παραλαβές εμπορευμάτων από προμηθευτές
  • Τακτικός έλεγχος αποθεμάτων, απογραφές
  • Τακτοποίηση εμπορευμάτων στις προκαθορισμένες θέσεις
  • Μέριμνα για την ευταξία της αποθήκης

Προσόντα

  • Μικρή εμπειρία σε θέση αποθηκάριου
  • Μικρή εμπειρία στη χρήση RF Scanner
  • Γνώση χειρισμού ανυψωτικών μηχανημάτων (επιθυμητή)