Πολιτική επιστροφών

Θέλουμε να είστε πάντα ικανοποιημένοι με τις αγορές σας και ακολουθούμε μια ευέλικτη πολιτική επιστροφών, σύμφωνα πάντα με την υπάρχουσα νομοθεσία, αλλά και τους όρους των εταιρειών - κατασκευαστών των προϊόντων που εμπορευόμαστε. Είτε παραλάβατε κάποιο ελαττωματικό προϊόν, είτε έγινε κάποιο λάθος στην παραγγελία σας, είτε δεν σας ικανοποιεί η αγορά που πραγματοποιήσατε, μπορείτε να ζητήσετε την αντικατάστασή του ή την επιστροφή των χρημάτων σας, αρκεί να πληρούνται τα παρακάτω:

Όροι επιστροφής

  • Επιστροφές προϊόντων μπορούν να γίνουν δεκτές μέσα σε χρονικό διάστημα 15 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.
  • Το προϊόν πρέπει να έχει αγοραστεί αποκλειστικά από το www.meidanis.gr
  • Σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να γίνει δεκτό προϊόν που δεν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση. Αυτό σημαίνει ότι το προϊόν πρέπει:

α. Να μην έχει χρησιμοποιηθεί με οποιονδήποτε τρόπο.
β. Να έχει όλα τα ταμπελάκια του.
γ. Να μην έχει καταστραφεί η συσκευασία του.

  • Το ελαττωματικό προϊόν αντικαθίσταται μόνο με το ίδιο προϊόν.
Δεν γίνονται δεκτές επιστροφές σε:
  • Καλώδια
  • Φωτιστικά ειδικής κατασκευής και παραγγελίας

Διαδικασία επιστροφής

Α. Σε περίπτωση επιστροφής λόγω ελαττωματικού προϊόντος ή λόγω λάθους στην παραγγελία σας (αν για παράδειγμα παραλάβατε άλλο προϊόν από αυτό που παραγγείλατε) για να ολοκληρωθεί η επιστροφή του είδους και εφόσον πληρούνται οι όροι που προαναφέρθηκαν:

1. Επικοινωνείτε μαζί μας για να διευκρινίσουμε τις λεπτομέρειες της επιστροφής στο 213 – 0391440.
2. Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος είναι απαραίτητο να μας στείλετε φωτογραφία του είδους στο eshop@meidanis.gr και να μας περιγράψετε την εμπειρία σας με το συγκεκριμένο προϊόν, ώστε να έχουμε καλύτερη εικόνα στην επικοινωνία μας μαζί σας και να επιβεβαιώσουμε με την κατασκευάστρια εταιρεία την αποδοχή της επιστροφής.
3. Κατεβάζετε εδώ το Έντυπο Επιστροφής, το συμπληρώνετε και μας το στέλνετε με mail στο [email protected]
4. Συσκευάζετε το προϊόν ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή.
5. Σε περίπτωση που το προϊόν έχει κάποιο ελάττωμα ή έχει γίνει λάθος στην παραγγελία σας, αποστέλλετε το δέμα βάσει του τρόπου που παραλάβατε, δηλαδή: α) με courier και χρέωση παραλήπτη.

Β. Σε περίπτωση που θέλετε να επιστρέψετε ένα προϊόν επειδή αλλάξατε γνώμη και εφόσον πληρούνται οι όροι που προαναφέρθηκαν, μπορείτε να επιλέξετε οποιαδήποτε μεταφορική εταιρεία επιθυμείτε, δεδομένου ότι τα έξοδα μεταφοράς σε αυτή την περίπτωση επιβαρύνουν τον πελάτη και όχι την εταιρεία Μεϊδάνης.
Και σε αυτή την περίπτωση ισχύουν τα ακόλουθα βήματα:
1. Επικοινωνείτε μαζί μας για να διευκρινίσουμε τις λεπτομέρειες της επιστροφής στο 213 0391440.
2. Κατεβάζετε εδώ το Έντυπο Επιστροφής, το συμπληρώνετε και μας το στέλνετε με mail στo [email protected]
3. Συσκευάζετε το προϊόν ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή.
4. Αποστέλλετε το δέμα βάσει του τρόπου που παραλάβατε, δηλαδή: α) με courier και χρέωση παραλήπτη.

Η διαδικασία της επιστροφής πραγματοποιείται εντός 14 ημερών από την παραλαβή της επιστροφής.
Για περισσότερες πληροφορίες καλέστε στο 213 0391440.

Η επιστροφή του ποσού που αφορά σε προϊόν που επιστρέφεται θα ολοκληρωθεί εντός 14 ημερών από την ημερομηνία που θα γίνει η παραλαβή από την εταιρεία μας.

  1. Σε πληρωμή της παραγγελίας με πιστωτική / χρεωστική κάρτα πριν την υπαναχώρηση και επιστροφή του προϊόντος, η Εταιρία είναι υποχρεωμένη να ενημερώσει την τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής.
  2. Σε πληρωμή της παραγγελίας με PayPal, η εταιρία θα καταθέσει τα χρήματα της υπαναχώρησης και επιστροφής προϊόντος στο λογαριασμό PayPal του πελάτη.
  3. Σε πληρωμή με μετρητά, αν ο πελάτης είχε επιλέξει «παραλαβή από το κατάστημα», θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν, από το κατάστημα στο οποίο πραγματοποίησε την παραλαβή του προϊόντος.

Σύμφωνα με την Οδηγία 2013/11/ΕΚ, η οποία ενσωματώθηκε στην Ελλάδα με την ΚΥΑ 70330/2015, προβλέπεται πλέον και η δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ - Alternative Dispute Resolution) στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Εάν ο πελάτης έχει την ιδιότητα του καταναλωτή (δηλ. φυσικό πρόσωπο που ενεργεί εκτός επαγγελματικής ιδιότητας) και έχει οποιοδήποτε πρόβλημα με αγορά που πραγματοποίησε από την ιστοσελίδα μας μπορεί να κινήσει την διαδικασία ΕΕΔ δια μέσου της ενιαίας πανενωσιακής πλατφόρμας για την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών (πλατφόρμα ΗΕΔ) διαθέσιμη στο https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage